top of page

Diplomerad Livscoach!

Ihhh,det här är så spännande! Jag kan nu kalla mig dipl. livscoach, helt galet och så roligt. Jag har under sommaren gjort klart livscoachutbildningen på Livscoach akademin vilket kändes som en stor pusselbit i mitt livspussel. Jag är så nervös inför att börja ta emot kunder men jag känner mig så redo och spänd på att få hjälpa andra att nå sina drömmar och mål.


Min coachning kommer att vara fokuserad på soulcare, där jag coachar dig till att lägga upp drömmar och mål för att kunna prioritera dig själv i denna annars hetsiga och stressfyllda värld.

Genom nära samtal och med välutvecklade verktyg ser jag så mycket fram emot att få börja coacha, och sitter du där och känner att detta vore något för dig så klicka gärna på länken Coaching uppe på listen för att läsa mer och hör gärna av dig om du har fler frågor eller vill boka ett samtal. I och med att jag är väldigt ny på detta tar jag såklart inte fullpris, 150 kr/samtal (45 min) och erbjuder ett första introducerande samtal kostnadsfritt.


Med värme/ Jennifer




2 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
Inlägg: Blog2_Post
bottom of page